Kaišiadorių r. Rumšiškių Antano Baranausko gimnazijos mokytojų dalykų grupės
Eil.Nr. |
Dalyko grupė |
---|---|
1. |
Dorinio ugdymo ( etika, tikyba) |
2. |
Lietuvių kalbos ir literatūros |
3. |
Užsienio kalbų ( anglų, rusų, vokiečių) |
4. |
Tiksliųjų mokslų ( matematika, informacinės technologijos) |
5. |
Gamtos mokslų (biologija, chemija, fizika) |
6. |
Socialinių mokslų (istorija, geografija, pilietiškumo ugd.) |
7. |
Menų (technologijos, dailė, muzika, šokis) |
8. |
Pradinio ir fizinio ugdymo |
9. |
Neformaliojo švietimo |
Mokytojų dalykų grupių funkcijos:
- planuoja ugdymo turinį, racionaliai derina ugdymo srities, dalyko, toje pačioje klasėje dirbančių mokytojų ugdymo planavimą, ugdymo procesą, vertinimą;
- kartu aptaria naujus teisės aktus, metodikos naujoves;
- atrenka, integruoja ir derina dalykų mokymo turinį;
- susitaria dėl ilgalaikių ir trumpalaikių mokomųjų dalykų planų rengimo principų ir tvarkos;
- suderina vadovėlių ir mokymo priemonių pasirinkimą, aptaria jų naudojimą;
- aptaria mokinių mokymosi poreikius ir susitaria dėl mokomųjų dalykų, modulių, pasirenkamųjų dalykų galimos pasiūlos;
- aptaria tarpdalykinę integraciją, sudaro individualiąsias dalykų programas, gabių ir specialiųjų poreikių mokinių ugdymo individualizuotas programas;
- nagrinėja ugdymo sėkmingumą ir mokinių pasiekimus, aptaria ugdymo procese mokinių sukauptą patyrimą, dalyvauja vertinant mokinių pasiekimus;
- konsultuojasi dėl pedagoginių problemų sprendimo būdų ir darbo metodikų;
- teikia siūlymus metodinės veiklos organizavimo klausimais Gimnazijos metodinei tarybai, direktoriui, jo pavaduotojams ugdymui, mokytojų tarybai;
- dalijasi gerąja patirtimi, keičiasi informacija ir bendradarbiauja su kitomis mokytojų grupėmis, teikia siūlymus metodinei tarybai dėl ugdymo turinio formavimo ir ugdymo organizavimo gerinimo;
- analizuoja kvalifikacijos kėlimo poreikį ir kvalifikacijos tobulinimo renginių kokybę, atitiktį Gimnazijos ir mokytojų poreikiams;
- susitaria dėl mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdų.