ERASMUS+ KA1 projektas „Mokykla kiekvienam – personalizuoto ugdymo link, siekiant kiekvieno mokinio pažangos“
ERASMUS+ KA1 projektas „Mokykla kiekvienam – personalizuoto ugdymo link, siekiant kiekvieno mokinio pažangos“
Gimnazijos bendruomenė džiaugiasi gautu finansavimu programos „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projekto Nr. 2024-1-LT01-KA122-SCH-000224169 „Mokykla kiekvienam – personalizuoto ugdymo link, siekiant kiekvieno mokinio pažangos“ įgyvendinimui. Projekto trukmė 1 metai, įgyvendinimo pradžia 2024 birželio 1d.
Projekto metu 6 gimnazijos mokytojai dalyvaus mokymo kursuose apie personalizuoto ugdymo taikymo galimybes, dar 6 mokytojai, turintys nedidelę pedagoginio daro patirtį, turės galimybę dalyvauti kursuose apie neuromokslo taikymą mokymosi procese. 16 geriausiai besimokančių bei didžiausią pažangą padariusių mokinių kartu su lydinčiais mokytojais dalyvaus mobilumuose 2 Europos mokyklose – kartu su moksleiviais iš kitų šalių dalyvaus pamokose, kurs motyvacinius video, mokysis taikyti dirbtinį intelektą pamokose.
Įgyvendinant Erasmus+ projektą 2024-1-LT01-KA122-SCH-000224169 – „Mokykla kiekvienam – personalizuoto ugdymo link, siekiant kiekvieno mokinio pažangos", į pirmuosius kvalifikacijos tobulinimo kursus Portugalijoje Personalized Learning: Essential Strategies for Educators išvyko 6 gimnazijos mokytojai.
Pirma diena skirta susipažinti su dalyviais iš skirtingų šalių, įgyti žinių apie pagrindines mokymosi teorijas ir mokinių profilius.
Antra ir trečia diena skirta žinių apie mokymosi teorijas konstruktyvizmą, humanizmą, kognityvizmą, apsisprendimo teoriją (self-determination theory) gilinimui. Daugiausiai dėmesio skyrėme pastarajai, kadangi tai labai nauja, tačiau pasaulyje sulaukusi didelio populiarumo motyvacijos teorija. Ši teorija pabrėžia vidinės motyvacijos, priklausančios nuo psichologinių kompetencijos (competence), ryšių/santykių (relatedness) ir autonomijos (autonomy) poreikių patenkinimo, svarbą.
Ketvirtą mokymosi dieną atlikome praktines užduotis - dirbdami porose kūrėme pamokų planus, į pagalbą pasitelkiant dirbtinį intelektą. Kuriant planus turėjome atsižvelgti į skirtingus mokinių profilius ir skirtingą jų motyvaciją. Kursų lektorius suteikė grįžtamąjį ryšį, kaip tai padaryti geriau, kad tiktų kuo daugiau mokinių profilių.
Penktą ir šeštą mokymosi dieną dirbome su IKT įrankiais, kurie gali padėti geriau personalizuoti mokymą klasėje. Dalinomės gerąja patirtimi su kursų dalyviai iš kitų šalių - pristatėme savo naudojamus įrankius bei išbandėme naujas priemones.
Dalyvavimas ERASMUS+ projekte suteikia mokytojams išskirtinę galimybę semtis žinių ir idėjų iš mokytojų bei ugdymo profesionalų tarptautiniu lygiu.
Atnaujinta: 2024-09-07